Välkommen!

torsdag 9 september 2010

SKÄRPNING!!!!






Yes!!! It's me!! And i'm back..... ;0)


Jaaaa, nu har jag varit riktigt USEL....!!! Men ok...nya tag!!! Saknar er allihop - faktiskt!!! Har haft en jobbig period....vet inte vad....identitetskris??? Vet inte....det mesta har bara känts tungt....Har "hängt" på Fb, men inte sagt så mycket där heller...vet ni som är mina vänner...;0) Men....som sagt...dags att ta nya tag! En ny era... You know i love you all!! Ska försöka mig på en snabb uppdatering....minns inte när jag skrev sist, men.....




"Tros-marodören" har fyllt 2 år....




Anton har börjat 1:a klass och blivit tandlös....hittar dock inte sladden till kameran...annars har jag mycket charmiga "tand-lös"-kort....Det bästa var när han lade upp ett brett smile och sa...." -Vill du inte va' min flickvän längre....???"

Nåjaaa...har inte så mycket mer vettigt att säga ikväll.....förutom att jag saknar er alla!!!! Och JA - Vi ses i morgon, ok??? Har ju en massa galet att berätta för er!!! Även om ens liv inte är så "flashy"...ni vet...Things happen!!! Love y'all!!!

8 kommentarer:

Suzan sa...

vilken söt tvååring!

Osloskånskan sa...

Jösses! Klickade faktiskt inom din blogg tidigare ikväll!

Välkommen tillbaka!

Örjan sa...

Välkommen tillbaka. Kram

Kicki sa...

Välkommen tillbaka! :D

imse sa...

Har saknat din blogg!

Helen sa...

Härligt att du e tillbaks! Kul, jag, tittar nog in här då och då :) Kram!

Phivos Nicolaides sa...

Gorgeous and sweet faces. Enjoy your weekend. Hugs

tomcam sa...

My order arrived on time . plus size . http://www.lucyclothing.com.au/ladies-plus-size