Välkommen!

fredag 10 september 2010

What A Day......


Satt uppe liiiite för länge igår kväll....Dagen börjar med att lillfis väcker mig vid 5.... :0( Vill ha saaaaft!!!!! Saften var självklart slut.....En mugg vatten??? Pyttsan...Sedan sitter han bredvid mig i sängen och skriker konstant (jag lovar!!!) i 2 timmar!!!! Samtidigt som han slår mig med pipmuggen!!! Urk....."Oh, what a wonderful morning......" Noooot!! Strax efter 7 ger jag upp...måste ändå gå upp eftersom Anton ska till skolan.
Och dagen har väl fortsatt ungefär likadant. En konstant förbannad lillfis!! Jeeez....Sådär så man funderar på att ställa ut honom på gatan med en "Bortskänkes"-skylt!!! Det var den lediga dagen.....Nåja, tur man är ledig helgen också!! Har inte orkat göra så mycket vettigt idag - och resten av kvällen tänkte jag spendera med att hälsa på er - bloggisar! Eh....alla 40.....har lite å göra mao...men ska iaf försöka! Fredagsmys till er alla! ;0)

12 kommentarer:

Bibban sa...

En väldans söt liten lillfis är det i alla fall:)
Kram Bibban

Monica sa...

hallo ;O kul o se dig har saknat dig

Bloggande 4barnsmamma sa...

Hej hej!
Välkommen tillbaka till bloggträsket:)!

VILLAN PÅ LANDET sa...

HALLLÅÅÅ vad kul att du kommit i gång igen : = ).

Nu harjag ÄNTLIGEN fått hjälp med min blogg hade lyckas låsa inställningar så jag kunde inte göra ngt, men nu så är det bara att köra på. KRAAAAAAM

Phivos Nicolaides sa...

Cutie, cutie. Hugs from Cyprus!

Anonym sa...

ÄNTLIGEN är du tillbaka!

Raggarullis sa...

Det e rart med barn ;) Kul att du e tillbaka igen.. Hoppas allt e bra? kram

4U2 sa...

Småliv skapar stortliv?

Anonym sa...

Undrar hur du mår...
Kram, Fighter

Anonym sa...

Saknar dig.

Unknown sa...

Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att bli dagensblogg:)
Klicka här för att anmäla dig:
http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_15.html

Mikael Jenkler sa...

Hej alla modekunniga! Det finns ett modeforum - forum.modekampanj.com som skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer, så att vi alla kan få en bra modeportal där man kan få svar på sina frågor. Jag blir väldigt glad ifall ni som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan man skriva om sin blogg eller hemsida. Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Ni kan alltid mobba mig för mitt försök att göra en video http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag. Facebook grupp finns på adress www.facebook.com/modekampanj och twitter på @modekampanj. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta.