Välkommen!

onsdag 29 oktober 2008

Ett år närmare kärring........

Hurra för mig! Ett år äldre....inte mycket att fira! Nädå...inget har ju förändrats sen igår! Fortfarande lika snygg...(Hrmm) Man får väl hoppas att man åldras med behag! Önskar inte att jag vore 20 heller, faktiskt. Är mitt upp i livet och allt känns bra. Hade ingen 30-årskris, men jag befarar att jag får en vid 40....Usch!! Vet inte vad jag ska göra med denna dag. Fyller ju inte jämt så det blir inget kalas. Blir en dag som alla andra. Har inte så många nära och kära omkring mig heller, så det får väl bli nån form av dropin om någon känner för att komma förbi. Får gå ut och köpa något att bjuda på, för jag har INTE bakat....Klockan är snart 9.15 och jag har redan fått 4 sms, så helt bortglömd är man ju inte....På återseende!

1 kommentar:

Helena sa...

Grattis!!! Hoppas du får en skön födelsedag!
*kramar*