Välkommen!

onsdag 29 oktober 2008

Trevlig dag till ända.....





Så var denna dagen slut- och jag med....Haft trevligt besök av min vän Malin och hennes småttingar Elin & Alice. De var här i ca 2½ timma. Sedan blev Edvin trött och grinig, och småtjejerna ville HEM....Har plågats av huvudvärk hela dagen, så nu känner jag mig änna helt mör....Ska sjunka ner i soffan senare och titta på filmen "Sex and the city-the movie", mina favoriter, som jag fått i present. Skön avslutning på dagen. Min mobil har pipit av Grattis-sms hela dagen, så nu är jag ganska less på det ljudet....Av Malin fick jag en jättesöt klänning. Tack Malin!! Men jag orkar inte posa ikväll, så jag får se om jag kan lägga upp en bild i morgon! Kram, och tack alla ni som hört av er under dagen!

1 kommentar:

Malin sa...

Tack för gott fika och trevligt sällskap. Hoppas vi träffas snart igen. Kram