Välkommen!

lördag 23 maj 2009

Äntligen Sol!!






Ååh, vilken härlig dag vi haft!! Började min helgledighet igår - och kände mig heldeppad över det trista vädret....Idag har jag haft sovmorgon! Fick ligga kvar i sängen tills kl var strax över 9! Men trots det har jag ändå känt mig ganska trött idag. Är väl eftertrött, antar jag....Vi kom tyvärr inte ut förrän på eftermiddagen eftersom Edvin sov i 2 timmar efter lunch. Men vad skönt det var!! Vi stack ut på en cykeltur


och passade även på att handla lite när vi ändå var ute! Det är så himla fint nere vid kanalen. Det är faktiskt väldigt vackert här i vår stad sommartid - fast man tänker inte alltid på det! Men folk som kommer utifrån brukar alltid påpeka det.
Mina söta rackarungar
Hoppas verkligen att det följer fler sådana här dagar nu! Kvällen ska jag dessvärre ägna åt ett sådant där tråkigt måste som tvätta! Men då slipper jag iaf det i morgon! Tjingeling!

1 kommentar:

Malin sa...

Hej. Du har en umärkelse att hämta på min blogg. Kram Malin