Välkommen!

torsdag 28 maj 2009

Borta bra - men hemma Bäst!



Idag har jag och min vän Malin haft en lyxdag....båda lediga med barnen på dagis! Vi lekte lite med tanken att vara lyxhustrur och tyckte detta skulle passa oss fiiiint! Malin tog fåniga bilder på mig, mer om det på http://granaterna.blogspot.com/. Vi passade på att ta oss en shoppingtur till Överby. Men som vanligt när jag kommer ut sådär så blir jag bara virrig och stirrig och vet inte vad jag ska ha...Det blev iaf ett par tavlor till Anton.
Nä, de sitter inte på sned....jag höll nog kameran lite snett...! Men - efter en dag i frihet så längtar man allt efter sina gosungar och vill hem! Det är så mysigt när man hämtar dem på dagis och ser hur glada de blir när mamma kommer! Hem och gooosa....Ska jobba hela helgen (och det ska ju självklart bli kanonväder), typiskt! Men nästa vecka ska jag bara jobba 2 pass, så jag får väl ta igen det då - och hoppas att det fina vädret fortsätter! So long!!

Inga kommentarer: