Välkommen!

fredag 8 maj 2009

Motgångar...

Nää, såhär glad känner jag mig inte just nu.....


Nej, jag brukar inte beklaga mig särskilt mycket - men just nu känns allt som en komplott mot mig....Vädret är uselt, jag är fortfarande förkyld, livet som arbetande småbarnsmamma är hårt, för lite sömn, stress och jäkt - som gett (nä, så heter det inte....)mig herpes på köpet. Har det latent i kroppen, och bryter gärna ut vid virus el stress. Först fick jag i mungipan, och nu på hakan....Och som om inte det var nog, så kom mensen tillbaka igår kväll. Gud vad skönt det har varit att slippa den!! Har misstänkt att det varit pågång - svettningar, svullen mage, ilsket humör, upp-ploppande bastubadare(finnar, alltså)you name it....alla dessa besvär som man känner igen. Men jag ville väl ändå inte riktigt tro det....Ja, helvetet är ett faktum! Nu ska jag jobba hela helgen också....Nä, jag ska försöka att inte gräva ner mig - efter regn kommer ju solsken, sägs det...Ha en trevlig helg alla därute! Kraaaaam!

1 kommentar:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Jag skickar en stooooor KRAAAAAM !

Det kommer bättre dagar ska du se du är inte ensam om att känna dig bla svullen om magen. Här är en till Fniss.