Välkommen!

söndag 6 december 2009

Mina Kära Bloggisar.....

....jorå - jag lever allt!! Nätt & jämnt, haha!! Har bara varit så trött så det har helt enkelt inte blivit nå't vettigt gjort!! I Fredags var jag ute med mina jobbarkompisar (yes, Monica - jag har partajat!!) Vi hade SÅÅÅÅ kul! Hade tänkt ta lite bilder som ni skulle fått se, men så hade jag visst glömt att ladda batteriet på kameran - så det sket sig...!Men, men...kom precis på att jag skulle sätta batteriet på laddning....det kanske finns nån bild! Som lilla jag och min partyhjärna har glömt ;)
Vet ju att jag hade kameran framme innan den dog, iaf! Haha! Gårdagen gick åt till att vara slö, slapp och likgiltig....Idag får jag ta mig samman och göra lite måsten ;) t.ex tvätt..... Hur har er helg varit?? Jag återkommer - var så säkra!! Loooooove till er alla bloggisar!!

6 kommentarer:

Monica sa...

kul att höra från dig ;) och kul att du var ute !!

imse sa...

Inte mycket vettigt här heller!

Slappardagar behövs.

Raggarullis sa...

Jag har gått och blivit förkyld igen, så här blir det inget vettigt gjort.. Har gjort lite collage på kort som jag har knäppt bara..Hoppas du får en trevlig söndag..
Kraaam

Osloskånskan sa...

Right back at you, love!

Bibban sa...

Men kul att du haft kul;))det är det som är viktigast
kram på dig

Ebba sa...

Min helg har varit ganska händelselös hihi :)