Välkommen!

söndag 27 december 2009

Nu är julen slut.....

Ja, så var då denna julen över.... Och trevligt har det varit! Har ju 5 systrar, och såhär under högtider får man ju möjligheten att träffa allihop! Vi är utspridda lite här och där..... Man är ju inte barn längre, så det där med julklappar är inte det viktigaste längre ;) Nu är det bara trevligt att ha hela familjen samlad! Vi firade julen hemma hos en av mina systrar, hennes sambo och lille son - som är lika gammal som min Edvin. Han är förresten född exakt 18 dagar efter honom!!


Anton & Edvin med kusinerna Vilhelm & Josefin!

Storasyster Julia...... Mamma till Josefin, 13 år...

Sen kommer Moi.....

Nr. 3 - Aina (och jag) Hon har 2 barn - Emma 6 år, och Oscar 4. Men de skulle fira jul med sin pappa i år!

Lina & hennes Afrim.....hon är tvilling.....

..med Elna. Fick ta ett gammalt kort på henne och sambon Samir, när Vilhelm var ganska nyfödd. Av någon anledning missade jag att fota dem! Men det var väl för att de var värdarna för hela julkalaset - och sprang fram & tillbaka....

Minsta syrran Mary, och hennes Jerry
Ja, som ni förstår så blir det fullt ös när man träffas alla på en gång! Men vi hade himla trevligt, och det var sannerligen en fröjdefull jul!! Hoppas ni alla också haft det bra?! Kraaaam!

12 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Welcome "home"!

Lotta sa...

Låter jättetrevligt =)

Monica sa...

va trevligt ;) god forts

Babsan sa...

Så roligt det är att ha många syskon. Jag är ensam tjej med fyra bröder....

har alltid längtat efter en syster...

Helena sa...

Ni är en imponerande skara. Kan inte bli särskilt ofta som ni ses hela gänget.
Ha en goooo fortsättning!
Kram Helena

Mia S sa...

God fortsättning ♥ Kram :)

Helen sa...

Så kul det måste vara att kunna träffas alla ibland, även om det inte blir så ofta:) Kram, Helen.

Malin sa...

JA ni är en bunt, men ni får ju ha en träff för resten av era syskon någon gång, DET vore verkligen imponerande!!!!

Jenny sa...

Härligt jul!!! Jag blev alldeles svettig när jag läste om ditt gospelkonsertbesök, och skänkte en tacksamhetsbön till mig själv för att jag numera är steriliserad;-)!!!

Suzan sa...

wow, stor familj! mysigt!

Bibban sa...

Önskar dig ett underbart GOTT NYTT ÅR
kram Bibban

imse sa...

Gott nytt år!