Välkommen!

söndag 6 december 2009

Ser man på.....

....det fanns visst kort i kameran, ändå! Jag visste att batteriet var dåligt, så jag tog inga bilder vid förfesten. Tänkte jag skulle fota mina dansanta vänner inne på Swania istället ;) Men....så lekte vi visst med kameran på vägen dit.....

Mina jobbkompisar Petra & Malin

Malin & Jag
Petra & Jag påväg in för att partajja......
....och sen dog då kameran!! Nedrans skit! Tänk vad mycket roliga bilder det kunde blivit... ;) Får bli nästa gång!

9 kommentarer:

Monica sa...

men kul med lite bilder iaf , ni verkar ha kul iaf ;)

Babsan sa...

Nu verkar vara i fin feststämning!

Malin sa...

Men vilka unga tjejer du var ute med, du framstår ju som en gammeltacka, hahahahah, nädå skoja bara;)

Sarah sa...

Tack, Malin!! Det var inte bara vi, vettu...Vi var 9 st - allt mellan 24-54! Och du - med tanke på att jag blev uppraggad av en 24-åring så framstår jag nog inte som nån gammeltacka!! Ha - in your face ;)

Malin sa...

Men gumman du sa att du kunde ta att jag skoja...vet inte det jag.

imse sa...

Kanske lika bra att kameran pajade. Kan ju bli en del pinsamma bilder vid såna tillfällen...

Eva sa...

...åh gubben klarade sig från att sätta fingrarna i eluttaget?
Skönt! =)))

Mia S sa...

Gammal eller ung... bara man har roligt !!
Kramen, kram ♥ ♥

Bajsugglan sa...

Det ser ut att bli en bra kväll! Ni ser ut att ha sköj o vara glada!