Välkommen!

tisdag 15 december 2009

Trosmarodören, part 2.....


Var nere och tvättade häromkvällen. Och i vanlig ordning hade jag trosmarodören med mig som sällskap. Och i vanlig ordning lekte han med mammas trosor... Bäst jag stod där och hängde tvätt i mitt anletes svett, såg jag hur en kille i 20-årsåldern kom in genom dörren och gick till tvättstugan bredvid. Han såg dock inte mig....Ser att Edvin går och ställer sig i dörröppningen och vinkar till killen. Hör hur han säger:- Hej på dig, du!
När det lilla barnet vänder sig om och går tillbaka mot mig ser jag att han har ett par svarta stringtrosor hängandes runt halsen!!....Gaaah!!
Tänkte i mitt stilla sinne att det är ju tur att han inte ser mig....så kan jag stå här inne och skämmas!!
Men nejdå, man får inte ens skämmas ifred....Plötsligt sticker killen in huvudet i torkrummet där jag står och säger: - Hej, hej! Jag skulle bara kolla att han inte var här ensam!?
(Jag) Fnittrar lite halvhysteriskt.... - Ånejdå!! Det är ingen fara!!....(Bah...försvinn!!)
Ja,ja....jag bjuder på det! ;)

7 kommentarer:

Raggarullis sa...

Haha vilken syn... :) Jag hade en trosmarodör i min fd vovve Tyson.. Han tuggade sönder dom så fort han kom åt..Det blev dyrt i längden..

Raggarullis sa...

Glömde ju Kraaamen.. Ha en trevlig kväll!!

Monica sa...

hahaha va gulligt ;)

Bibban sa...

hehehe va kul..ser det framför mig, hur du står bakom dörren och rodnar;))
Kram Bibban

Storarvid sa...

HAHAHA jaadu. Tack för att du bjuder på ett gott skratt. Det behöver vi alla ibland.

Bina sa...

Det är väl härligt om dina trosor kan sprida lite julefrid!

Mia S sa...

!!!! fniss fniss.. Kraaam ♥