Välkommen!

onsdag 27 januari 2010

Man Får Göra Det Bästa Av Situationen!



Ja, vi som önskade oss en vit jul har ju verkligen fått så vi teg - och mer därtill!! Trodde vi redan hade tillräckligt med snö, men det tyckte visst inte någon annan.....Idag vräker det ner, igen!! Man hade precis fått ordning på gatorna i vår lilla stad - plogat upp ordentligt så det gick att ta sig fram. Helt förgäves, uppenbarligen!


Mera snö - Tjohooooo!!!


Så nu ger jag upp - och startar mitt nya liv som eskimå!! Lika bra att göra det bästa av situationen, liksom! Har önskat ända sedan barnsben att jag var eskimå! Så nu ska jag förverkliga min dröm! ;0) Har tillverkat oss ett nytt hem - se så fint det blev!!!


Myspyyyys!!



Inflyttningsfest - hiiiimla mysigt!


Har varit ute på sjön och fixat oss middag! Inte så besvärligt som jag befarade!
Se så bra det blev!!!
Nu saknar jag bara en släde, och ett gäng Siberian Husky's!!
Snacka om klimatsmart!! ;0)

8 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Haha! Ja, bra!

Eva sa...

Hahaha!! Var fiskade du fisken? Ser inte ut som lax iaf - jag som trodde att det bara fanns portionsförpackad lax...

Henke sa...

Ja, rent logiskt borde ju torsk som fiskas av en eskimå vara fryst redan från början. Fattas bara att du gräver ner fisken en månad och äter den rutten, som en äkta inuit!

bettis sa...

såååååååååååå söt gumman <3

Helen sa...

Inte illa! Du kan ju både fiska OCH bygga! ;) Girlpower!

imse sa...

Ha det så bra i ditt nya eskimåliv!

Kram

Babsan sa...

Snön är bra grundvattnet ha ha ha...

Å jag gillar faktiskt att det är vinter, ända över sportlovet!

Jenny sa...

Eskimåänkan???