Välkommen!

söndag 31 januari 2010

-Spana In Morsan, Alltså....!!


Idag har vi varit på stadens nya, fina (dyra ) arena och åkt skridskor! Det var första gången för Anton, och det blev ett antal vurpor den första timman! Men han gav inte upp för det! Han ska iväg med skolan om en vecka, så det var ju på tiden att börja öva nu.... ;0) Sprillans nya skridskor också! Mina har jag faktiskt bara använt en gång tidigare - så de var som nya de också! Efter 1,5 timma gick det faktiskt riktigt hyfsat för honom (med tanke på att han aldrig stått på ett par skridskor tidigare!) Det måste vi ju filma!! tyckte jag....Det var lite besvärligt med alla människor som svischade förbi....(därför är det en aning skakigt!) mot slutet av filmen försöker jag att backa och svänga lite åt sidan....därav mina ljud, plus att det vinglar lite till....De hade satt upp ca 15 cm höga "lister" runt omkring banan. Detta glömde ju jag i min iver att filma Anton, så jag backar rakt in i den.....och sen, ja.....eehhh...är jag liksom inte med i matchen längre!! (därav det abrupta slutet!!)

6 kommentarer:

Z sa...

De är så söta när de liksom steppar fram över isen! Inti lärde sig "åka" förra året och steppade på som bara tusan! Snygg filmning också!

Malin sa...

Ja, barnen var väldigt duktiga. Elin sa i bilen efter vi släppt av er. - Jag visste inte själv att jag var så duktig! Mycket nöjd.Malin

Helena sa...

Stackars dig. Jag känner med din bakdel. Att ramla så gör OOOOONT!!!
Kramkram Helena

Lotta sa...

Men så duktig han var lilla killen,det var visst mamman som hade svårt att stå på benen där ;)

De är så duktiga barnen o ger sig inte i första taget när de väl bestämt sig för nå't !

Hoppas du haft en jättebra helg, kram på dig =)

Strandhs Mia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Strandhs Mia sa...

Äsch, det var jag och tryckfelsnisse som håller på med bokstäverna (det borttagna)

Vad duktig han är och hoppas mamma klarade fallet bra :-D
Jag kan inte stå på skridskor längre,ännu mindre åka... det gör ont i "underbenen" !!

Kramen ♥