Välkommen!

måndag 6 april 2009

Förberedelser...

Jösses vad tiden går....På Onsdag fyller lillfis 1 år! Vart tog det året vägen?? Kom på idag att jag får nog sätta lite fart...Har fortfarande fönster som inte putsats, hade ju tänkt byta gardiner mm här i rummet. Måste städa högt och lågt (det gör man ju annars med - men extra noga då...) Har inte handlat, det måste man ju....ja, lite sånt där. Men det har varit svårt att få något gjort när lillfis är förkyld och gnällig. Men nu måste jag ta tag i det!! Så även om solen skiner ute, så får jag nog stanna här inne och få nåt gjort! So long!!

1 kommentar:

Helena sa...

Födelsedagar brukar vara en bra anledning till att få fixat inomhus... Men varför blir det alltid i sista sekunden? "Ta det lugnt, låt mig ta över...." sa min käre man nu när jag städade som en idiot innan Adams födelsedag. Vem tror du det var som hetstorkade golven på själva födelsedagen?? Ja inte maken iallafall.....:-S