Välkommen!

onsdag 1 april 2009

Solsken & sjuka ungar....



Idag fick Anton stanna hemma ifrån dagis. Är jätteförkyld och hade feber igår kväll. Men som vanligt med barn - så räcker det med lite Alvedon så är man piggelinpiggelin....Så istället har han varit rastlös och gått mig på nerverna!! Själv blev jag också rastlös av det fina vädret...sitta inomhus?? stor synd & skam....Vid 14.30 gav jag upp - packade ihop ungar, kaffetermos och fikabröd och gick till parken!


Idag har det verkligen varit vår! Inte bara solsken - utan varmt och skönt i luften också! Hade inte en aning om dagens datum heller...så trots att jag inte träffat en människa idag, har jag ändå lyckats att bli lurad - av Facebook!! Just nu känner jag mig så dum - så jag får se om jag berättar för er i morgon.....På återseende!

Inga kommentarer: