Välkommen!

fredag 17 april 2009

Slitsam vecka



Ja, denna veckan har varit fullt upp! Har ju hållt på med Edvins inskolning, samtidigt som Anton haft sina tider på dagis. David blev av med jobbet, och i Tisdags kväll började jag känna mig hängig...Har haft ont i hela kroppen de senaste 3 dagarna. Vet inte vad det berott på - är inte förkyld och har inte feber. Det har dock känts en aning bättre idag.Det har gått jättebra för Edvin på dagis. Har kunnat lämna honom ensam både igår och idag. Så det känns bra! När vi kom hem vid 11-tiden somnade han och sov i 2 timmar. Sedan gick vi ut i solskenet! Det var verkligen varmt mitt i solen, helt underbart!

Edvin lekte i sandlådan medan jag och Anton sparkade boll. Lite gunga blev det också. Ångrade att jag inte tog med fika så man kunde stannat ute lite längre. Men det blir väl fler fina dagar, får vi tro! Tjingeling!

1 kommentar:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Krya på dig om det är ngt virus du har i kroppen. Själv har jag gått med huvudvärk över vä ögat migrän säger en del men jag vet inte. Jag vill bara att det ska gå över.
Kram på dig