Välkommen!

måndag 27 april 2009

Ömhetsbevis


David är verkligen kass på att visa kärlek & ömhet....det blir liksom mer av det sexuella slaget som får en att känna sig som ett objekt istället! Kläm på tuttarna och nyp i stjärten ,typ.....Så när han verkligen försöker, så fattar jag inte ens....Som häromkvällen - han sitter och börjar "skava" mig på armen (så uppfattar jag det!)
(Jag) - Vad är det?? (typ, vad vill du?)
(Han)- Vaddå, vad är det?? Får jag inte ta på dig, eller?? Här försöker man....
(Jag)-Ursäkta då! Man är ju inte van, vettu....
Efter 8 år så förväntar man sig ju inte att ett under ska ske liksom....Men jag har vant mig, tänker inte på det. Jag är ingen känslosam klängranka själv - men det är klart, lite mysiga omfamningar och kyssar i nacken är ju aldrig otrevligt....
Senare på kvällen när jag stod inne i badrummet och tvättade mig kom han in och började klappa mig på ryggen....
(Jag)- Eeh, jag e ingen hund, vettu....!
(Han)- Du ser! Det går inte, jag kan ju inte göra nåt riktigt!!
(Jag)-Nej, det kan du faktiskt inte...vi skiter i det! Strunt samma, liksom....
Nej, jag får helt enkelt inse och acceptera att jag gift mig med en grottmänniska - och att "ratta-in-Tokyo" och kläm-på-stjärten är bättre än ingenting alls!! Mors!

2 kommentarer:

Malin sa...

Men Sarah!!!Du får ju vara mottaglig när han gör sitt bästa förstår du väl, han kommer aldrig mer våga vara öm.

Eva sa...

Man känner igen det där du...men gubben din kanske hade kollat på "Fråga Olle" eller nåt och fått lite förförelsetips. Ha det gott!