Välkommen!

söndag 19 april 2009

Min Nya Hobby!


Jag har aldrig varit någon hobby-människa. Jag är nog mer periodare inom både det ena och det andra! Gör det jag känner för. Jag har så himla lite tid för mig själv - så jag hinner liksom aldrig fastna i något. Men något jag gillat länge är all typ av scrapbooking. Håller på att göra fina album till barnen med alla bilder från det att de föddes - och ska fortsätta med det. Det är sånt som är kul att ha. Mitt nyaste projekt är att göra egna kort. Gjorde inbjudningskort inför Edvins 1-årsdag, och i helgen har jag tillverkat kortet på bilden ovan. Det är till barnens kusin Vilhelm, som fyller 1 år nästa helg. Jag har alltid älskat allt som är vackert - så att skapa vackra ting är skönt för själen! Men som sagt, med lite egentid och småbarn så kan det ta ett par dagar att få till ett kort....men det är roligare att ge bort något man gjort själv, och lagt ner kärlek på! Vad tycker ni?? Morsning!

2 kommentarer:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Åh vad fint det var. Köper sådana kort av en granne här hemma som hon gjort själv. Sedan att göra i ordning barnens album är också roligt. Absolut en trevlig hobby fortsätt med det. KRAM på dig

Malin sa...

Hur blev håret? Blev du nöjd eller vill du vrida nacken av mig kanske rent utav;)? Kram