Välkommen!

torsdag 12 november 2009

Trosmarodören.....

....tagen på bar gärning!

Ja, ni som hängt med ett tag minns kanske DET HÄR! Trodde att det bara gällde när vi var nere i tvättstugan. Men O nej....allt som oftast den senaste tiden har jag mötts av den här synen....


...min "troslåda" som står utdragen - och trosor som ligger utspridda överallt!! Förstår fortfarande inte vad som är så kul med mina trosor.... Och idag......


....TOG JAG HONOM PÅ BAR GÄRNING!! Gosandes med mammas trosor.....

11 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Innan jag kom så långt som till bilderna, undrade jag lite vad slags typ din man är.....

Örjan sa...

Ja, där ser man. Konstigt att det är så kul att dra ut saker i lådorna.

VILLAN PÅ LANDET sa...

Hahahahihi han är så rolig din pojk !!!!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ops! Ja dom kan hitta på dom smååå gooodingarna. Livat värre, hihi.
Ha en skön helg!
Kram♥

Helen sa...

Hihi...Så söt! Man kan ju inte bli arg då, liksom...

imse sa...

En sån kan man ju inte bli arg på!

Lotta sa...

Hahahaha, så gulligt.
Gör han så om 15 år är det inte lika gulligt =O
Hoppas du haft en bra kväll =)

Mia S sa...

Hi hi... sicken en !

Monica sa...

hahahah va gulligt

Ebba sa...

Hahaha men gud så gullig!! :)

Raggarullis sa...

Barn e härliga dom :) Jobbar på en förskola och har hand om 19 barn som e mellan 3-5 år!!Mycke härliga skratt blir det varje dag!!Hemma hos mej var det min fd vovve Tyson som var trosmarodören..