Välkommen!

torsdag 18 mars 2010

Älskade Unge.....

Jag vet inte var Anton får allting ifrån....Han har alltid så roliga kommentarer, och han säger alltid så snälla saker till sin mamma! Det sköna är att han aldrig har någon baktanke med det - fast han i år fyller 7! Han bara säger det - och sen är det inget mer med det. Han ger mig alltid komplimanger, talar om hur fin jag är, att han har världens bästa mamma osv... Man kan ju alltid hoppas att det fortsätter så... ;0)

David är ju borta mån - tors, så ibland får Anton för sig att han vill sova inne hos mig....kan ju lika gärna passa på när pappas sänghalva ändå är tom! Och så var det häromkvällen. Frågade honom igen kvällen därpå - om han ville sova i sin säng, eller inne hos mig? Då svarar han:

- Jag vill sova hos dig! Du är mitt livs kärlek!!!!

14 kommentarer:

Anonym sa...

*hehe* Den där åldern när mammi står så högt i kurs, för att sen klinga av i tonåren och sen växa igen.
Barn är underbara!!

Bibban sa...

ååååhhh jag dör, så fint och så underbart, man bara smälter ju:)
Kram

Bloggarmorsan sa...

Vad go han är! Han vet hur en kvinna/mamma ska tas helt klart!!
Kram

Mia S sa...

Mamma är bäst, lilla godingen... passa på så länge det funkar, åren går fort och snart kommer en irriterad flickvän (eller pojkvän ?) och morrar om mammigheten :-D
Kram kram ♥

Osloskånskan sa...

GulleGubben!

Tigris Predikantan sa...

Barn ÄR härliga, för det mesta! *ler* Min son slutade vilja sova i pappas säng när han var borta för som han sa: du snarkar så! Jag?
:)

Raggarullis sa...

Nä men va sött :) Han ser ut som en riktig charmör så det lär han nog fortsätta med ska du se!Kraaam

Eva sa...

Du och Bloggarmorsan verkar ha ena riktiga sköningar till söner! Eller är ALLA söner såna? Har ju tre döttrar jag...har aldrig fått nån komplimang av dem vad jag kan minnas!

Monica sa...

ååå vilken kille så bedårande ;)

Lotta sa...

Åh så härligt :)
Min son är med väldigt "mammakär", det gäller att njuta av det så länge det håller i sig :)
Kram

Babsan sa...

Njut så länge det varar!
Pojkar och mammor har ett särskilt förhållande!

Bajsugglan sa...

Å, fiiiint!

Jenny sa...

Mmmmm. så som det ska vara!!!<3

Lily Allen sa...

I'm personally a big fan of MOTOCROSSÄNKAN blog. Thanks for sharing this post.
clipping path