Välkommen!

lördag 13 mars 2010

Så Får Det Bli....

Har haft svårt att hitta någon favorit i årets melodifestival. Det har varit väldigt mycket (rent ut sagt) skit i år. Men en och annan bra, också! Favoriterna är Darin & Anna Bergendahl. Jag brukar tänka - Vilken låt kommer att klara sig bäst i den Stora tävlingen??
Att Norge vann förra året tycker jag var helt rätt!! (för en gång skull). Har känts lite som det blivit en trend att någon av de Baltiska staterna ska vinna, men så blev det ju dock inte (ÄNTLIGEN!!) Det är väl egentligen inget speciellt med Anna - men samtidigt så är det det. En ensam tjej med en gitarr - So what?? Men det är något magiskt över det. Hon har en speciell röst, och det är en stark sång. Jo - så får det bli!! Heja Anna!!


Ha en skön Lördag, alla!!

8 kommentarer:

Bibban sa...

Då är vi två, och säkert många flersom hejjar på Anna. Darin är åxå favorit så jag hejjar på dom två
Kram Bibban

Babsan sa...

Nej, den gillade jag inte. Gillade ingen annan heller i och för sig.

Har bestämt mig för att inte bry mig alls ikväll...

Babsan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bloggande 4barnsmamma sa...

Min favorit är Darin. Håller tummarna.
Hoppas du har en fin helg!

Osloskånskan sa...

Den norska satt som en smäck i fjol! I år har jag ingen aning, följer inte med...

Madlar sa...

Anna o Salem rules!

Gafflan sa...

Hej!
Jag hade inga favoriter! Däremot tycker jag att hennes låt växt ju fler gånger man hört den. Kanske för att hon har en personlig röst :)

Malin sa...

Hej. Javisst är den bra! Jag höll på Anna, fast jag tyckte Jöback och Darin och Jessica och Eric m.fl också var bra. Jag har nog blivit en melodifestival nörd är jag rädd. Tycker det är jättekul att kolla på alla delfinaler och jag tycker det har varit många bra låtar.