Välkommen!

måndag 22 mars 2010

Tekniska Problem.....

Hela helgen har jag haft datorkrångel! Kommer knappt in på min egen blogg, och om jag lyckas med det - så har jag problem att komma in på era! Datorn bara står och tuggar, kan inte alltid hitta sidorna. Och om jag kommer in på en sida så är den ofta ofullständig - det saknas bilder och delar av text! Bara så ni vet - så struntar jag inte i er! Jag kommer helt enkelt inte IN!! Har lyckats hälsa på några av er, men vissa är helt hopplöst! Ibland kommer jag in och kan läsa era inlägg, men då går det istället inte att kommentera! Om någon vet vad felet kan vara - tala gärna om det för mig, tack ;0) Har suttit här på morgonen och skrattat åt en scen ur Bruce Almighty.....Jag vet - hur barnsligt och sjukt det bara kan bli!! Men sådan är min humor ;0) Tårarna rinner, och jag får magknip!! Enjoy!!
Det gick inte att lägga upp den här, så ni får klicka HÄR!!

6 kommentarer:

Lotta sa...

Usch för datortrubbel :( Jag har fortfarande inte fått tillbaka min pärla från expert, hur lång tid kan det ta att byta en hårddisk ?? Hahaha, hela den filmen är underbar :)
Hoppas du får en underbar dag, här skiner solen. Kram !

Henke sa...

Nej du... Jag tror nog att du struntar i oss...


;-)

imse sa...

Virus och trojaner härjar friskt i datorvärlden. Kolla!

Bajsugglan sa...

Ja datortrubbel kan vara jobbigt. Men det är jäkligt gött när man väl lyckats lösa det. (om man gör det)

Lysande ögonblick! sa...

Vet du....jag hade precis samma problem. Google och blogger specifikt hade tekniska problem hela helgen. Kanske inte alls var din dator? :-) Kul att hitta hit!

Lotta sa...

Fortfarande trubbel ??
Saknar dina inlägg !
Hoppas du haft en bra påskhelg,Kram !