Välkommen!

torsdag 23 juli 2009

Det regnar....


....som vanligt! Semestern är slut....suck! Började jobba i måndags. Det är ju nästan så att man tycker synd om dem som gått på semester nu. Visst, mina sista två veckor regnade också bort - men jag fick iaf en kanonstart! Idag är jag ledig - vad göra?? Regnet vräker ner...Lite frustrerande att gå inomhus hela dagen med 2 rastlösa barn....Får hoppas vädret blir bättre till helgen då jag är ledig. Får väl göra nåt "kul" som att städa el nåt - så slipper jag det i helgen! Hej så länge!!

1 kommentar:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Hej på dig !!!!! så du har också kommit igång och jobbat. Jag jobbar imorgon också sedan blir det kusten med Skånebesök. Ska bli kul. Nä jag funderar inte att sluta blogga. Men tycker att det är bra att ta en paus från allt vad datorer och tvapparater heter. Vistas hellre ute i naturen eller spelar spel med barnen, läser någon bra bok. det är semester det. KRAAAAMAR på dig. Skulle vara rolit att ses någon gång.