Välkommen!

tisdag 21 juli 2009

Scrappat!















I helgen har jag ägnat mig åt att scrappa ett litet fotoalbum, som jag ska skicka till barnens gammelfarmor! Det är inte lätt att hinna med när man har en 1-åring...Fick hålla en så enkel stil som möjligt - man hinner liksom inte riktigt tänka till, och fantasin flödar ju inte direkt när man hela tiden blir avbruten....Men jag är nöjd ändå! Får försöka lite mer längre fram - det tar ju ganska lång tid när man startar ett projekt. Bara att fundera ut hur varje sida ska se ut är ju tidskrävande...






Jag har ju ingen vana heller, så man blir väl duktigare när man hållt på ett tag.




Anton har träffat sin gammelfarmor 2 ggr, men nu är det 3 år sedan sist. De bor i Ystad, och gammelfarfar är inte så kry. Gammelfarmor är däremot snart 90 och pigg i både huvudet och kroppen!


Hon kommer alltid ihåg oss på namnsdagar, födelsedagar och jul. Trots att hon har 6 barnbarn och 6 barnbarnsbarn!! Så jag kände att jag ville göra något speciellt till henne!
Ja, allt som allt har jag knåpat ihop 10 sidor(inklusive framsidan) som alla har olika utseende. Detta var några av dem, men jag ska inte tråka ut er med att visa allihop! På återseende!!

1 kommentar:

Malin sa...

Vad duktig du är, det var jättefint. Jag har ju också fått det där startpaketet. Så jag har gjort lite kort av det materialet. Men det är ju jättesvårt att komma på hur man ska göra. Skulle nästan vilja skissa först;)