Välkommen!

fredag 31 juli 2009

Nääee.....

Blääää! säger jag bara....

Vad är det här?? Idag är det väl ändå det värsta vädret hittills....? Jag är så GLAD att jag hade semester 1:a perioden!! Så att man verkligen kunde njuta av varje dag - de stackars 14 dagarna som det var sommar! Det är ju för 17 höst ute!! Hösten blir låååång....Och jag som verkligen avskyr hösten (förlåt, Anna!) Men det är inte alls min årstid - ändå är jag född då. Känner att man verkligen skulle behövt boka en semesterresa denna hösten - men det går ju inte när man precis lagt en massa pengar på att byta kök! Lågtryckskänslig som jag är så har jag ont i skallen också! Känns som att det inte gör så mycket att man ska jobba hela helgen - inte om det ska vara såhär....Tycker synd om barnen, bara....Blir så stönigt att gå inomhus hela dagarna. Nåja...Kan väl hoppas på att det blir en fin höst! Med solsken och vackra färger....Inte mer regn, tack!! Ha en bra helg allihop - och glöm inte flytvästen!! Tjingeling!

2 kommentarer:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Ja det är klart att en regnig höst är väl inget direkt en önskar. Men du vet Sarah augusti kan bliii fin och sep, okt också. Tänk positivt!!!

Eva sa...

Lågtryckskänslig - vilket bra ord! Jag lider också av detta syndrom. Har haft huvudvärk en vecka nu...
Kul att jag kom in på din blogg igen - det har inte funkat på jättelänge!