Välkommen!

torsdag 6 augusti 2009

Helgen är räddad!!

Denna fick jag av vänner som varit i Polen! Så nu vet ni vad jag gör i helgen!! Nä, skämt åtsido - jag dricker så sällan så den här lär jag väl ha i ett par år (om ingen kommer och hjälper mig!) Och när jag väl tar något så blir det vin eller martini. David dricker nästan aldrig han heller, och i så fall blir det öl. Det räcker nog med ett par drinkar av det där för mig så är jag mer än rund under fötterna!! Men - jag är ju ledig i helgen, och fint väder ska det vara! Så jag får nog blanda mig en drink i morgon kväll iaf! Ska bli intressant och se vad länge jag kommer att ha den kvar.....Tjingeling!!

1 kommentar:

www.gammalfjortis.se sa...

Nu fick jag skapa ett google konto bara för att kuna svara på dina kommentarer =D

Ja det sög big time att hon snodde min design. Dock så har hon tagit bort den nu efte lite "bitching" från mig.