Välkommen!

torsdag 27 augusti 2009

Ursäkta!!

Ja, senaste veckan har jag varit riktigt usel på att blogga!! Det har liksom inte blivit av. Antingen har jag inte hunnit - eller inte orkat....Men jag ska försöka bättra mig!!


I helgen är det Frida-mäss här i stan. Spelar väl ingen större roll för min del, men centrum har öppet längre så jag kanske tar mig en sväng in i em.


Har fyndat lite igen!! Denna söta tunikan för 179kr(Lindex)!!

Har haft problem med huvudvärk fram och tillbaka under veckan. Jag tål som sagt inte sånt här växlande väder...mår uselt! Har även idag lite lätt tryckande huvudvärk! Tog mig en promenad med Edvin in till stan igår em. Hade lite ärenden att uträtta. Just då började det regna - och vi snackar ju inget strilande regn, direkt!!
Det flöt fram på gatorna!! Som tur var hade jag ett väldans stort paraply, så det enda som var blött var fötterna! Vädret är lika opålitligt idag - ena stunden sol, och i nästa stund börjar det spöregna.....Börjar bli lite less på detta nu!! I em har jag ett berg med tvätt som jag måste ta itu med. Eftersom jag jobbade förra helgen så blev det inget tvättat, så nu har jag nästan 14 dagars tvätt på hög!! Så nu vet ni vad jag pysslar med!! Hörs i morgon - tjoflöjt!

2 kommentarer:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Hej Sarah här är en till som inte orkat blogga eller överhuvudtaget inte orkat vara inne på nätet heller. men nu är jag inne och läser ikapp mig. ska även gå in på facebook en stund innan det är sängdax. KRAM på dig

sorenolsson sa...

hej!

tack för besöket inne hos mig.
Kul med nya "bloggisar"!
:o)

Att blogga när man "borde" tror jag inte är nån särskilt bra idé.
Det kan ju bli ännu en av många dåliga samveten som man går omkring med.

Ha det så fint!