Välkommen!

torsdag 13 augusti 2009

Uppdatering!






Ja, här har det varit tillfälligt avbrott! Tiden har liksom inte räckt till. I Lördags blev det stranden hela dagen - och det kände man sig ju nöjd med, eftersom det inte alls var lika fint på Söndagen(som de hade lovat). Men då var vi på Borås Djurpark, så det var ju ganska skönt att det inte var så varmt!




Vädret var alldeles perfekt, faktiskt. Resan gick också bra. Edvin avskyr ju att åka bil, men vi passade på att åka när han skulle sova!


Resan dit.....

Hemvägen......
I Tisdags em blev Edvin sjuk. Snorig, rosslig & febrig. Så jag har haft ett par sömnlösa nätter nu...Lite jobbigt när man ska upp och jobba 6.45....Men idag slutade jag kl. 13, och nu ska jag vara ledig i 3 hela dagar.....skönt!! Tyvärr börjar jag känna mig sjuk själv - lite ont i kroppen och i halsen...Får försöka sova ordentligt så kanske jag klarar mig! Igår var vi på visning på ett radhus! I tanken hade vi praktiskt taget köpt det - men i verkligheten var det inte alls så fräscht som det såg ut på bilderna. Verkligen inte värt över miljonen (som det kostade!) Så nej, det blev inget! Dyker väl upp något annat snart, förhoppningsvis. Så nu vet ni vad jag har haft för mig!! På återseende!

1 kommentar:

Helena sa...

Sovande barn är snälla barn! :-D
Vad synd att huset var sunkigt.... Bättre lycka nästa gång! Kramix Helena