Välkommen!

lördag 1 augusti 2009

Tack för den!!

=

I går kväll när jag sa godnatt till Anton säger han plötsligt:
(Anton) - Mammaaa.....
(Jag) - Mmmm...
(Anton) - Hur var det på den tiden då dinosaurierna fanns?
(Jag) - Eeh...det vet inte jag, jag levde inte på den tiden, vettu....
(Tack för den, liksom....!!)
(Anton) - Näää..., just det ja!!
Nåja, det var nog inte riktigt så han menade, men det kom ut så dumt!! Och han brukar vara väldigt snäll mot sin mamma och talar ofta om vad fin jag är - så jag kan överse med denna blunder!! Man kan ju inte göra så mycket annat än att skratta åt det!! Morsning!

1 kommentar:

Helena sa...

Haha... Bakom mina föräldrars hus ligger det en gammal "kungagrav". Du, liksom jag, gick väl säkert förbi den under nån av alla skolutflykter när vi var små.... I vilket fall så minns jag när min Emma var liten och frågade mormor om kungen som ligger begravd där levde när hon var liten.... Mormor blev snudd på förnärmad! Hehe.... Barnas perspektiv är ett annat än vårt helt enkelt... Annars tycker jag nog det låter som om din Anton är en riktig mamma-grabb -så du ska nog inte ta speciellt illa vid dej!! Kramix