Välkommen!

fredag 21 augusti 2009

REA = Me like!!

Senaste tiden har det ju varit rea precis överallt! Det har väl börjat sina nu, men en del affärer har fortfarande en hel del kvar. Sista 14 dagarna har jag lyckats fynda både det ena och det andra.....



Jeans/Tights, 49 kr Gina Tricot



Tunika 149 kr(50%) Vero Moda



Toppar 49 kr/st, Jack & Vera



Topp 39 kr, Lindex



Cardigan/Bolero 79.50 kr(249 kr), Lindex



Bälten 29.50/st, Lindex

"Foppa"Ballerinor 9.50!! på Lindex barnavd.


Ja, detta var lite av vad jag fyndat! Har även hittat en hel del på nätet(men jag ska inte tråka ut er med det!!) Jag har även precis som Anna fyndat en hel del till barnen! Man känner sig så nöjd när man lyckats göra lite bra affärer - eller hur?? I helgen ska jag jobba, så vi får se hur det blir med bloggandet....Mors!!

4 kommentarer:

Malin sa...

Javiist är det härligt att fynda man mår såååå bra av det;) Men jag tycker du får dela med dig av ditt liv lite oftare;)Kram

Malin sa...

Rättar mig själv fortare n kvickt: Javisst. Så nu blev det bra. Hahahah

Malin sa...

Igen: ÄN. Så nu ska jag inte sladda mer. Vet ju hur ont du har utav stavfel.

Sarah sa...

HAHA!!