Välkommen!

fredag 14 augusti 2009

Orkar inte......



Jaha....så blev jag då sjuk i alla fall!! Började må uselt igår em, och på kvällen var det riktigt illa! Likaså David. Så igår kväll var 3 familjemedlemmar av 4 dåliga....I förmiddags började Anton nysa.... Så typiskt....Fint väder har det varit också. Men jag orkar inte med värmen när jag mår såhär. Och det skulle bli fint väder i stort sett hela nästa vecka!
Nåväl...I eftermiddags var vi iaf tvungna att ta oss en promenad. Alvedonen var slut - och det går ju inte i dessa tider!! Även om det var mest besvärligt - blev svettig av ansträngningen att behöva röra på mig, Edvin var sur och grinig & Anton gnällig - så var det iaf skönt att komma ut en stund! Köpte Alvedon och tog en glass på stan. Sedan gick vi hem och beställde en pizza....orkade inte laga mat heller....jag är en usel mor just nu. Humöret är i bott - orkar inte!! Nu ikväll har även Anton fått feber...Sick family, liksom...Måtte förkylningen gå över snart...Så att man orkar njuta av den (som de lovat) kommande sensommaren! Ha det bäst!

2 kommentarer:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Usla föräldrar är vi nog alla i bland speciellt om man som vuxen inte mår bra. Bra idee iallafall att köpa glass det gick väl hem hos barnen. Vad glad jag blir att det ska vara fint hela nästa vecka. Jag är ledig och hoppas njuta. KRAM på dig Och KRYA på dig.

Helena sa...

Stackare... Krya på er!