Välkommen!

söndag 14 februari 2010

Det Är Väl Ändå Tanken Som Räknas..... ??



Ja, det är väl ingen som missat vad det är för dag idag?? Själv hade jag beställt en present till mannen - men den har givetvis inte kommit!! :0( Jahaa....vad gör jag nu?? Jag får hitta på nåt!! Kom på att mannen blev väldigt glad när jag lussade för honom i bara mässingen - med glitter i håret! Nu vet jag! Jag drar på mig raffset, åmar mig lite förföriskt, och sjunger Teach me tiger...how to kiss you...woawoawoa woah.... Då blir han nog glad ;0) Men vad händer då?? Jo - igår fick jag mens!! Magen står ut som en spärrballong - och jag känner mig så lagom sexig! Dessutom har jag ont, och känner inte alls för att förföriskt åma mig.... Det får helt enkelt vara! Som tur är så är mannen av den åsikten att allt detta bara är ett påhittat jippo, och vill helst inte fira. Men han skulle nog inte bli ledsen om han fick en present. Nej - han får helt enkelt ha hela spektaklet innestående till nästa helg! ;0) Så får jag vara en så kärleksfull hustru jag bara kan idag!!
Vad har ni hittat på idag?? Pussar och kärlek i massor till er alla!! Ha en riktigt finfin Alla Hjärtans Dag!!




9 kommentarer:

imse sa...

Men då har ni ju en spännande helg framför er om en vecka. Det måste räcka som present.

Kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Detsamma!
Ha en bra dag.
Kram!

Suzan sa...

haha läste fel...
Teach me Tiger med Marilyn Manson o tänkte " men gud så spännande, måste se!" haha..

Bibban sa...

men då sicken osis, hade varit kul med lite bildbevis ju;)) hjärtlig kram på dig

Osloskånskan sa...

Vi röjer och härjar i huset. Men har ätit mysig frukost ihop idag. Hjerteklem!

Madlar sa...

Jag får åma o kråma mig nästa helg, var borta hela helgen o hade dessutom glömt bort att det var hjärtdagen.

Storarvid sa...

Den som väntar på nå' gott... :-)

Bajsugglan sa...

Du är jättebra på att hitta på bra presenter o överraskningar! han kommer bli glad nästa helg;)

Eva sa...

Tack för Alla <3- hälsningen! Hoppas din (och makens) dag blev ok trots vissa omständigheter...!!