Välkommen!

torsdag 11 februari 2010

Kom På Att.....

....jag är lite dålig på att tända levande ljus! Det är ju liksom den årstiden nu! Men det blir väl lätt så när man har klåfingriga småbarn....det är inte självklart, liksom! Men så slog det mig nu - här ska vi ha myyyysigt!

Lite ljus här......

...och lite ljus där.....
..lite i sovrummet också!!
...och ja, här!!!


Och så på typ 15 ställen till...... ;0)
Och för att förhöja mysfaktorn, så tar vi ett glas vitt på det! Va?? Är det inte Fredag idag? Äh....Jag är ledig i morgon!!!! ;0)

6 kommentarer:

Helena sa...

Själv är jag "levande-ljus-fanatiker"... Men håller med. Klåfingriga barn är inte helt bekvämt att mixa med öppen låga.
Du gör rätt i som tar dig ett glas vitt och firar in torsdagskvällen med.
Kram Helena

Monica sa...

fundera också på det där med vino fino ;) vart i halden svara du aldrig på ;) men du kanske sagt det förr? jag är lite vimmsig nu!

Raggarullis sa...

Åh det som e så mysigt me levande ljus :) Har en kompis som säljer party lite ljusen och dom luktar så gott.. E tokig i dom :)

Strandhs Mia sa...

Mysigt !! Tordagskram då ♥

Henke sa...

Äsch! Skit i att tända ljus och gå direkt på vinet istället!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Hoppas du har en skön ledighets-fredag och njuter.
Inte bakfull väl:)?