Välkommen!

måndag 8 februari 2010

Jaa!, Jag Vet.....

...jag sa att jag skulle skärpa mig med mitt bloggande - men så har det ju inte riktigt blivit! Har haft en hektisk period, men nu ska jag verkligen skärpa mig!I helgen har vi även haft magsjuka!! Förstår ju om ni tröttnar på mig... :0( Hursomhelst, så har jag i min frånvaro fått en AWARD!! Jag har fått den av söta Eva! Man tackar så allra ödmjukast! ;0)





Med denna award följde även att man skulle skriva 7 sanningar om sig själv....Så jag ska försöka komma på något ni inte redan vet!!





1. Jag är 1,70 lång, väger 55kg, skostrl 36/37



2. Förr var jag inte helt säker på om jag ville ha några barn. Nu har jag 2 st - och skulle kanske t.om kunna tänka mig ett tredje!



3. Jag vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor......Mitt nuvarande yrke är inte mitt drömyrke.



4. Jag har aldrig brutit ett endaste ben i hela kroppen! Däremot stukat fötterna femtielva ggr...



5. Jag har 1 piercing, och 2 tatueringar (funderar på en tredje)



6. Jag har norskt blod i mina ådror!



7. Jag snarkar som en hel karl!!



Sådär! Awarden ger jag vidare till Sandra och Zvammel, för att jag gillar era bloggar ;0)

4 kommentarer:

imse sa...

Tack snälla! Får se om jag törs skriva några sanningar. Kul att läsa dina.

Kram

Raggarullis sa...

Inte tröttnar jag på dej trots att du inte skriver jämt.. Jag e ju för sjutton likadan ;) Kraaaam

Monica sa...

kul och se dig! usj för kräksjukan !!
norskt blod? från vart i landet ?

Bloggande 4barnsmamma sa...

Jag tackar ödmjukast för awarden och dina snälla ord!
TACK!