Välkommen!

onsdag 10 februari 2010

Jag Var Tvungen.....

Häromdagen när jag lämnat Anton på skolan, kände jag att jag var sugen på något gott. Tyckte jag var värd det - efter magsjuka å allt ;0) Slank in på Hemköp och kikade i hyllorna.... Åh, semla!! Det tar vi! Tyvärr så kom de ju bara i förpackningen om 2 st...Men, men, så fick det bli!! Hem å fika!! Hade inte riktigt fått matlusten tillbaka, så jag levde på semlan under dagen. På eftermiddagen blev jag lite sugen igen....Den där semlan....den kanske inte är så god i morgon? Nääe...lika bra att äta upp den! Och det gjorde jag....Nåja, man lever bara en gång!!
Eeh..ja..Man ska inte skjuta upp till morgondagen, det man kan göra idag!! ;0)

2 kommentarer:

Monica sa...

men var den god da?

Henke sa...

E202, E160 och E101 ser jag att det var i semlorna. Smakade det gott? ;-)