Välkommen!

onsdag 10 juni 2009

Förstör min kväll bara....

Igår blev min kväll helt förstörd!! Tisdagkvällen är helig = HOUSE!! Det är den enda kvällen som jag verkligen vill hinna sätta mig vid tv:n. Hann att natta barnen i tid så jag t.o.m hann duscha innan 21.00! Hade bunkrat upp med en smarrig chokladkaka....Vad händer?? Ja, det kanske ni redan vet...? SPORT!! Nedrans SPORT på tv:n!! Jag är så ointresserad man bara kan bli! Så ointresserad att jag inte ens vet vad för slags evenemang det var....ÅÅÅHH - förstör min kväll bara!! Idag ska jag ha tv-kväll iaf - jag skiter i vad det är på tv:n - för jag är ledig i morgon!! Så jag ska bara njuta av att kunna sitta uppe lite längre! Good evening!

2 kommentarer:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Haha i kväll är det VM - Kval Sverige -Malta. Kanal 6. Men jag förstår dig när man tänkt sig ngt annat så blir man så ARG. Vi har 2 TV- apparater. Men det är sportkanalerna som styr. Jag ser sällan på tv. KRAAAM och hoppas du får ha tvn för dig själv i kväll.

Malin sa...

Jag håller med dig Sarah, det är för jävligt att den där sporten ska försörra för oss vanliga dödliga. Hatar det all sport på en egen kanal!!!