Välkommen!

onsdag 3 juni 2009

Nu börjar det!






Idag var det 4:e gången Anton var på fotbollsträning! Har varit varje onsdageftermiddag nu de senaste veckorna. Så nu har jag blivit fotbollsmorsa!! Har ju ingen tidigare erfarenhet av sådant, eftersom Anton är ju mitt äldsta barn. Men nu börjar det! Förskolan till hösten, fotbollsträning och en hel del annat kan jag tänka mig att det blir....Det blir genast mer far & fläng när barnen blir större märker jag....Men jag tänker självklart ställa upp - vad de än vill göra! Tycker det är viktigt att barnen har intressen, och att man som förälder engagerar sig i det de gör.


Känner mig megastolt över min lille fotbollskille - även om han hittills inte lyckats göra något mål! Tyvärr har vi haft ganska otur med vädret - förra veckan blåste det halv storm, och idag var det nyckfullt med ena stunden solsken, och i nästa stund vräkte regnet ner.....
På hemvägen tog vi en fika på ett nyöppnat gatukök som hade trevlig uteservering! Man får passa på att göra lite utflykt över det hela, så blir det lite trevligt för alla! Lillebror följer också alltid med och brukar tycka det är kul! Han gillar när det händer grejer! Om några år blir det väl hans tur, kan jag tänka mig....God kväll!

1 kommentar:

Malin sa...

Ja du är verkligen en mor som ställer upp får jag säga som t.om. tog ut en semesterdag för att följa med Anton på träningen. All heder åt dig. Kram