Välkommen!

fredag 5 juni 2009

Studentens Lyckliga Dar....



Ja, idag är det studentyra i stan!! Gud, vad mycket folk å trängsel....Har ingen i min närhet som tar studenten i år, så jag hade egentligen inte behövt vara där och trängas....Men jag var tvungen att sticka till apoteket - har haft huvudvärk sedan jag vaknade i morse. Och så skulle vi ha tag på en present, för Anton ska på kalas i morgon. Jag har inte hunnit iväg tidigare för jag har tvättat. Men det är ändå lite kul att se alla snygga bilar och andra tokiga kreationer!!
Hade kameran i väskan så jag lyckades ta ett par bilder i trängseln! Anton blev helt förskräckt av allt väsen och sa att han skulle minsann inte ta studenten....Jag sa att det måste han ju, eftersom han måste gå i skolan....Ja,ja - men han ville inte göra det ensam, sa han. Jag sa att mamma och pappa kunde ju köra runt på honom då....Det tyckte han var bra....(ska påminna honom om detta när det väl är dags, haha!!) Jag antar att det blir vilda protester den dagen!! Tjingeling!

1 kommentar:

VILLAN PÅ LANDET sa...

VILKEN GLÄDJE JAG KÄNDE NÄR JAG TOG STUDENTEN DET VAR BARA ETT ENDA LYCKORUS. IDAG ÄR DET 18 ÅR SEDAN JAG SPRANG UT I UDDEVALLA.
KRAMAR PÅ DIG !