Välkommen!

lördag 13 juni 2009

MORD på sin äkta hälft....


Ja, det var ungefär så jag kände i morse.....Ledig och skulle få sova åtminstone till kl 8.00 (tänkte jag....) Vad händer?? Jo, David skulle ställa upp som flaggvakt på crossbanan idag, och hade ställt sin klocka på 07.00. Och han kan inte gå upp tidigt!! Jo, när han skulle till jobbet - för det är ju viktigt. Men så fort det gäller nåt annat är han så tröööög!! Klockan ringer, ringer och RINGER!! Till slut är alla vakna utom vederbörande!! Mmmorr!! Edvin vägrade somna om, så 07.15 var det bara att gladeligen stiga upp! Sen har jag varit irriterad nästan hela dagen! Jag sa att nästa gång han ska ställa klockan och gå upp tidigt så får han sova på SOFFAN!! Mors!

1 kommentar:

Helena sa...

Känner igen det där! Jobbigt när även ungarna vaknar! Man är ju liiiite rädd om de stackars sovmornar som man kan få. Jag gillade "korv-bilden"... Den var BRUTAL! Ha en go dag!
Kramis