Välkommen!

måndag 29 juni 2009

PARTY!!



Ja, som jag berättade tidigare så skulle jag ju träffa mina systrar och ha lite kul! Och kul var det... Vi satt nere i Skräcklan och pratade, lyssnade på musik (Michael Jackson, till hans ära...) och drack både det ena och det tredje....Storasyrran tog till och med ett kvällsdopp - eftersom hon inte har semester än så hade hon inte hunnit bada än, så det var premiär för henne! Vi blev kvar i Skräcklan till klockan var 00.30!! Så det blev bara 1,5 timma på TG! Men det räckte nästan....-Trångt och svettigt!
Kvällens outfit...
Vi hade iaf himla trevligt! Ringde och snackade med en av systrarna som inte var med, och hon önskade verkligen att hon hade kunnat...Minsta syrran befann sig i London på arbetsintervju. Jag var ju rädd att jag skulle få värsta baksmällan eftersom jag dricker så sällan - men det gick faktiskt bra!! Väldigt trött bara...Var hemma 02.30 och somnade ju heller inte omedelbart. Men, men...det var det värt! Tjingeling!

1 kommentar:

Malin sa...

Det måster vara härligt att ha så många syrror så man kan ha tjejfest! Avis!