Välkommen!

fredag 25 september 2009

Äntligen!

Ledig!! Gjorde sista arbetsdagen för veckan igår. Min första vecka som gräsänka är avklarad - och jag lever fortfarande(med nöd och näppe...) Det har sannerligen varit en tuff vecka. Känner mig fortfarande uppstressad inombords fast jag inte behöver. Måste intala mig själv att jag kan slappna av nu....i hela 3 dagar! Igår kväll var jag så utmattad att jag somnade efter 20.00 när jag skulle natta Edvin. Maken(som kom hem igår) kunde inte få liv i mig. Vet att han var inne och fjäskade med mig flera ggr, men jag orkade bara inte resa på mig! Så i morse vaknade jag med oborstade tänder och mascaran nere i knävecken.....Men det var iaf gött å soooova!! Nu ska jag som sagt försöka slappna av, och bara göra det jag känner för!! Avslutar med en liten film från igår när jag busade lite med lillfis.....Ha en finfin dag, alla!!

1 kommentar:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Sicken unge han eller ja alla ungar är GOA i den åldern. KRAM