Välkommen!

onsdag 9 september 2009

Rådlös....

Jag har problem med bloggen....Som Malin klagar på så är det svårt att komma in på sidan! Så fort jag går in så blir sidan alltid ofullständig - så jag måste alltid klicka på "uppdatera" för att alla sidelement ska komma med! Jag har gjort om sidan, tagit bort allt "bling", men hjälpte det?? Nej...Jag har ju inte mer grejer än andra på bloggen, så jag förstår inte varför det blir såhär....Så, om någon har något tips på vad som kan vara fel - snälla hjälp mig!! Nog om detta....
Har varit ledig idag, och ska vara i 2 dagar till - skööönt! Ska jobba i helgen. Edvin har varit superförkyld sedan i Lördags, så han har inte kunnat gå till dagis. Kände att han behövde få komma ut, så vi tog en sväng till en lekpark.

Det är ju så underbart väder just nu också.....trodde inte att det var så varmt!!


Skönt var det i alla fall! Det första Edvin gjorde när vi kom utanför dörren var att nysa så snoret rann!! Tur att jag fått med mig papper.....!
Man blir ju lite orolig i dessa "flunsatider"....nu är det 2a gången vi är förkylda på 3 veckor! Men vi har ingen större feber, och är inte dödssjuka - så det är nog ingen fara med oss! Men det känns lite segt när det blir sådär. Man blir liksom matt och tappar lusten. Hur som helst - har ni problem att komma in på min blogg, så fortsätt försök! Vill ju inte gärna förlora mina läsare....Jag hoppas att problemet snart är löst! Kram på er!

Inga kommentarer: