Välkommen!

lördag 12 september 2009

Ett Gott Skratt......

Känner mig som om jag blivit överkörd av en ångvält.....Ännu en mer el mindre sömnlös natt. Edvin har väckt mig femtielva ggr, och vaknade även i morse 06.20 av hans "underbara" skrik.....06.20!! -Shit, börjar jobba 06.45!! Iväg i ilfart!


Är hemma på timmar just nu, ska tillbaka vid 16. Samma visa när jag kom hem. Trött och grinig och vill gå och lägga sig. Gick in med honom och vi lade oss på sängen. Stensomnade. Men, så fort jag lägger över honom i sin säng - klarvaken och gallskriker. Mitt inre får ett smärre sammanbrott....Gick ut därifrån. Måste göra så ibland. Han får helt enkelt skrika sig till sömns. Det blev tyst ganska snart....Kikade in för att kolla läget....

Väldigt mörkt.....men om ni kikar noggrant.....
...så sitter han upp och sover.....envis som synden!
När jag äntligen fick en liten stund för mig själv så passade jag på att kika runt i bloggar! Fick ett skrattanfall när jag läste Det Här inlägget hos Anders Jacobsson! OBS!! Vill varna pryda läsare - detta är nog inget för er!! Men supertrött som jag är så blev min humor ganska låg...haha!! Ett gott skratt förlänger livet, sägs det ju! Så Tack, Anders! Du förlängde just mitt liv med några minuter! Ha en bra Lördag allihop!

2 kommentarer:

Eva sa...

Tack för tipset! Har lagt till Anders på min blogglista!

Anders Jacobsson sa...

Hahahahhaha!
Oj, tackitack. Kul att man förlänger livet o int e förkortar ;)
Ja, vi måste ju stötta varandra vi småbarnsfolks ju ;)
Kram.
O kram till dig oxå Ystrasystra :)