Välkommen!

tisdag 15 september 2009

Lycka, just nu....

Är:




...att få umgås med det bästa jag har

...att solen skiner!
...att jag ÄNTLIGEN har en diskmaskin!
...att komma till insikten att jag duger-precis som JAG ÄR!!
Lycka är en känsla man har i nuet...Den varierar från person till person....det kan vara olika saker från den ena dagen till den andra....från den ena stunden till den andra. Men det viktigaste är att man tar vara på den. Glöm allt trist - tänk på allt som är bra!! Det kan vara småsaker - som min dag idag. Ha det fint alla!

2 kommentarer:

Malin sa...

Vilka härliga bilder! Och du har helt rätt, man ska se nuet och ta vara på det man har. Kram

Helena sa...

Underbart! Fnissar och kollar på ditt förra inlägg.... Det där med träning är nedlagt nu då??! Hihi....
Läckert med svartvita bilder. Hoppas det går bra med "gräsänkeriet". Tror jag vet ungefär hur du har det. Fredrik är ju inte utomlands men TIDIGA mornar och vråååålsena kvällar gör att livet av och till känns jäkligt ensamt! Och att dela på hämtning och lämning.... Det är bara att glömma! Kram från Gnällspiken