Välkommen!

fredag 25 september 2009

Makes Me Happy!!

Har ni varit med om att det är något som ni absolut inte kommer på, tex en film eller en sång-och ni kommer inte ihåg vad den heter, eller vem det är som sjunger?? SÅ frustrerande!! Detta hände mig för ett tag sedan. Kom att tänka på denna låten-gick väl i 7:an eller 8:an. Hade spelat in den på ett KASSETTBAND!! från Trackslistan eller nåt.Men jag hade ingen aning om vad låten hette eller vem det var som sjöng den. Men efter intensiv sökning på Youtube så har jag nu ÄNTLIGEN hittat den!! Makes me happy!! Så, till alla mina kära bloggvänner - This one´s for You!!

2 kommentarer:

Z sa...

Har du eller din man en Iphone har den en app där man bara håller telefonen vid högtalaren så berättar den vilken låt det är... Det funkar dock inte på Stad i ljus eller Gulligullan ko ko som en gök.... Vi har försökt på dem... ;-)
Sa jag föresten att även min man kör cross???

Malin sa...

Ja den var bra! HAr säker hört den, känner möjligen igen den. Kram