Välkommen!

fredag 11 september 2009

Motocrossänkan blir Gräsänka......

Jaha....Bara från den ena dagen till den andra så ställs livet helt upp och ner! Igår fick David besked om att han fick jobb i Norge - med start på Måndag!! Så nu blir jag ensamstående mamma Månd-Tors varje vecka....puh...Fick ju en mjukstart när jag började jobba igen efter mammaledigheten. Eftersom David blev arbetslös så har jag ju inte behövt stressa omkring och lämnat barn på dagis och skola för det har han tagit hand om. Men nu börjar allvaret...Det kommer att bli tufft att behöva göra precis allt själv-men det måste gå! Hellre det än en arbetslös och grinig gubbe...!! Wish me luck......Tjingeling!

3 kommentarer:

sorenolsson sa...

Good Lök!
Det kommer att gå så bra!

Kramelur

/S

Malin sa...

Jaha vad kul, att han fått jobb i Norge som han ille iaf. Å ja det andra är ju bara att grattulera till;) Jag skötr ju alltid hämtning och lämning själv men jag börjar ju inte så¨tidigt som du gör. Men du har klarat det förut så det är klart det kommer att gå bra. Kram

Hm kramelur den var ny Sören!

Anders Jacobsson sa...

Jag läste en artikel nyligen att särbos har bättre sex än de som bor ihop. Så det är bara att lyfta av hatten och gratulera både dig och din man.
Hattlyft, hattlyft och hattlyft