Välkommen!

måndag 10 november 2008

- Ahaa...nu förstår jag!


Har haft en lite småstökig helg. Edvin har varit mest missnöjd och gnällig...Känt att jag blivit smått tokig emmellanåt...vet inte vad han vill, ingenting är bra. Vill inte göra si, vill inte göra så..Fast han precis både ätit och sovit så var det ändå inget bra...På em skulle jag försöka att få till en trevlig Fars Dag-middag, men det var lättare sagt än gjort. Han ville inte sitta eller ligga någonstans. Fick till slut ta honom i bärselen. Men när jag ställer mig vid diskbänken och ska börja greja så sparkar han till en tallrik som står där sedan lunch...- Åååhhh! makaroner över hela golvet! - Nää, nu får du sitta i babysittern vilket du vill eller inte!! Bäst han satt där och guppade fick jag för mig att känna i munnen på honom...man vet ju aldrig....- och där satt felet - TÄNDER!! 2 st dessutom! Stackars Edvin! Inte konstigt att livet varit besvärligt de senaste dagarna! Så nu får vi köpa tandborste! Tycker han nog blir kul, är väldigt faschinerad när jag borstar tänderna! Hej svejs!

Inga kommentarer: