Välkommen!

torsdag 13 november 2008

Klagospalten

På bilden: Lillasyster Mary

Saker som fördjävlar min tillvaro just nu:

  • Min förkylning som gör att inget känns kul
  • Har tappat lukt och smak - kunde lika gärna äta s--t, hade inte märkt någon skillnad...
  • Orkar inget, blir svettig bara av att tänka
  • Har snutit sönder näsan - är alldeles torr och flagig
  • Läpparna är torra som sandpapper
  • Jobbigt med sjuka barn när man är sjuk själv
  • Dåligt samvete för att man inte orkar med barnen....
  • Solen skiner idag- men i morgon ska det bli regn IGEN
  • Här är dammigt - vantrivs, men orkar inte göra nåt åt det....
  • Jag ser ut som en skunk i håret - måste göra något åt det...

Listan kan bli längre, men orkar inte beklaga mig mer just nu....Återkommer när jag har något roligare att förtälja! Adios!






1 kommentar:

Malin sa...

Hej. Ja du det är inte så himla kul alltid. Jag fick iaf penecilin i dag, - hurra jag ska bli frisk, äntligen. Halsfluss! Kanske bäst du går till doktorn i fall jag är roten till ditt onda. Vilket är stor risk är jag rädd. Ha det bättre ;)kram MAlin