Välkommen!

onsdag 12 november 2008

Ris & Ros




Nu börjar jag bli irriterad!! Har länge varit ett fan av att handla på postorder. Väldigt bekvämt att slippa gå i affärer med griniga småbarn....Plus att jag har svårt att bestämma mig, och då är ju fördelen den att jag kan sitta här vid datorn precis när som helst, och titta på plagget femtielva ggr innan jag bestämmer mig! Sedan har de ofta väldigt bra erbjudanden också, som man inte får ute i handeln annat än när det är rea. Men vad som nu retar mig är att jag det senaste upptäckt att så fort jag gjort en beställning- då kommer alltid ett nytt, BÄTTRE erbjudande!! Varje gång! H&M har inte lika ofta erbjudanden som ellos och La Redoute, och när de väl har det så är det 10- högst 25%. Och erbjudandet kommer ALLTID ett par dagar efter att jag redan beställt något!! Vad tror de? Att jag gladeligen gör en beställning till, eller?? Skulle inte tro det....Men det är väl det som är meningen, antar jag. Det ska se generöst och bra ut - men ingen kommer att utnyttja det. Man har ju redan blivit blåst på konfekten...Någon annan som upplever detta? Eller är det bara ren slump...?Nää, skärpning vettja!!

Inga kommentarer: