Välkommen!

söndag 23 november 2008

Redhead!!


Idag har jag äntligen fått färgat håret....har inte gjort det på nästan 7 mån! Tur att man inte är gråhårig, för då hade det inte vart vackert nu....Men det är kul att ha en annan färg på hösten & vintern. Min kära vän Malin var här i Fredags och klippte mig också (tackar!) Det var också välbehövligt! Har fällt så mycket pga amningen, och så hade det växt på längden så det var bara stripor i nacken! Så tack Malin, för att jag fick mitt "burr" i nacken tillbaka!! Tur jag har dig (Pözz)! Så nu känner jag mig som människa igen, sköönt! Hej, hej!

1 kommentar:

Malin sa...

Du blev jättefin i håret på alla vis (om jag får säga det själv ;)
Ska väcka mina små nu, har haft en lugn morgon helt ensam. Hoppas barnen är snälla å glada när de vaknar så att dagen fortsätter att vara lugn. Kram